Eволюція Nissan Skyline за 2,5 хвилини

Nissan Skyline в цьoму рoці відзнaчaє 60-річний ювілeй. Чим нe привід пoдивитися на еволюцію 13 поколінь однієї з найзнаменитіших моделей японської компанії?

Історія «Skyline» почалася в 1957 році — аж до другого покоління седан Skyline випускала японська компанія Prince, яку в 1966 році придбав концерн Nissan. Але по-справжньому культовою модель стала з появою в 1969 році «зарядженої» модифікації GT-R. Спочатку це був седан, а в 1971 році японці показали купе. Skyline GT-R оснащувалися дволітровими 6-циліндровими двигунами потужністю 160 кінських сил. Менш ніж за два роки на седані GT-R було здобуто 33 перемоги в різних гонках, а завдяки купе число перемог було доведено до 1972 року до 50.

Автомобіль випускався по 1972 рік, а повернення в 1989 році версії GT-R виявилося для Nissan справжнім тріумфом. Модель була оснащена електронною системою повного приводу 4WD ATTESA ETS і 2,6-літровим 6-циліндровим бітурбомотором потужністю 276 кінських сил. GT-R володів неабияким потенціалом для тюнінгу, завдяки якому потужність легко піднімалася до 500 і більше кінських сил. Здобувши в кільцевому чемпіонаті JTCC 29 перемог в 29 гонках, вигравши 4 чемпіонату поспіль з 1990 по 1993 роки і поставивши новий рекорд часу проходження Північної петлі Нюрбургринга для серійних автомобілів, «Skyline» довів свою перевагу.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.